Friday, June 8, 2012

::Dear Diary::

8/7...dh lma x tulis dlm blog ni...smuanyer disebabkan mls yg teramat sgt utk update cter..pastu mmg x de yg menarik utk tulis pun...mgu2 akhir sblum exam mmg horror utk aku...laptop buat hal mmg slalu jd time nk wat asgmnt...dgn  project system yg mencabar tahap kesabaran aku...aku dh x leh nk wat sistem disebabkan kepandaian sendiri masa uninstall software..serve ur right btul ngan apa yg aku dh wat...geram siot...itu blum ditambahkan dgn anasir2 jahat sekeliling aku lg...huhu..awesome gler idup....x best sb cuti stdy week x dpt balik utk mintk restu sblum exam...just balik aritu jer disbbkan cuti gawai...x pe2..my mom n dad always pray for me...hehe...kadang2 rasa mcm aku ni ank last lak dlm family wlupun aku ada sorg adik...whatever...TO BE CONTINUE..............

No comments:

Post a Comment