Saturday, August 13, 2011

:: Dear Diary ::

On 13/8....erm...arini ramai gler customer kt kedai..aku slalu kena tgl sb x de org yg nk serve kt bazar...hehe...penat gak la....hujan trun lebat pun kitaorg x sedar...everything still the same...best sgt sb ada org sekepala ngan aku...kak ja minat ngan pak cik DJ & aku lak admire ngan chinese tu....hehe...sama2 menggatal....arini buka puasa ayah yg antarkan makanan n kitaorg buka ramai2 kt bazar...pastu mcm biasa aku naik sembahyang maghrib....hehe...n the best thing happen...for the first time that chinese guy tegur aku....hehe...mula2 igtkan dia x nk senyum kt aku sb dia asyik lap cermin tempat letak hp...n tanpa x disangka dia angkat muka n tgk aku sambil senyum...siap cakap lg, " dh makan?"...hehe...angau sementara tp sayang sb masa tu aku x dgr sgt apa yg dia cakap n just sengih jer kt dia...tp mmg aku hepi gler sb dia tegur aku....n yg x bestnyer maybe dlm masa 1 mgu ni aku x akan sempat jumpa dia...huhu....hilang kejap excited aku...erm...melainkan Has ajak aku g jln2 n aku dpt la usha dia lg...aku siap suh faisal tnyakan FB chinese tu lg..sajer jer bt alasan x nk bg aku kenal chinese tu...n aku berazam akan mintak FB dia sebelum aku berenti keje...hehe...klu brani la...tp harap2 dpt la....TO BE CONTINUED.....

No comments:

Post a Comment